[rockthemes_specialgridblock avoid_sidebar=”regular” skip_sg=”true”]
چشم ها قادرند قدرت روح کسب و کار شما را درک کنند. اهمیت تعیین رنگ تخصصی کسب و کار شما از دیدگاه مشتری به معنای نشان دادن هدف، قدرت، آینده نگری و بسیاری از خواص کسب و کار شما می باشند. جای بسیار شادمانی دارد که شما نیز اهمیت این موضوع را درک نموده و همواره با کسب و کار خود کاملاً حرفه ای برخورد می نمایید. همانگونه که می دانید رنگ ها می توانند باعث تغییر رفتاری در مخاطب شما شود و جالب است بدانید این تغییر در شخصیت آنها رخ می دهد. رنگ انتخابی شما برای محصولات و حتی برند شما نشان دهنده شخصیت تجاری شماست از این رو انتخاب رنگ مناسب یکی از مهمترین عوامل در کسب و کار برند شما می باشد.
تحقیقات نشان می دهد ۹۰ درصد از قضاوت های مشتریان بر اساس رنگ آن محصول است. لذا باید برای پیش بینی رفتار مشتریان رنگ مناسبی برای برند و محصولات خود انتخاب نماییم. چرا که رنگ می تواند سیستم عصبی افراد را تحریک کرده و احساسات را در آنها فعال کند. در واقع رنگها به افراد کمک میکنند تا برندها را برای مدت زمان بیشتری در خاطر داشته باشند و درباره محصول و خدمات شما تصمیمگیری کنند
تیم تخصصی پرسیکا با بررسی و تحلیل پرسشنامه های تستی و تشریحی ارسالی از شما مشتری گرامی و در نظر گرفتن ۱۲ عامل اصلی کسب و کار به شرح زیر ۳ رنگ مثبت تاثیرگذار با ماهیت کسب و کار شما که می بایست از آن استفاده شود و همچنین ۳ رنگ منفی تاثیر گذار که نباید از آنها استفاده شود را به حضورتان مشخص می نماید. این عوامل عبارت اند از:
- رسالت شرکت
- فضای کسب و کار
- وضعیت اقتصادی جامعه
- نقاط قوت و ضعف
- تهدید ها و فرصت ها
- رقبا
- استراتژی برخود با مشتری
- ماهیت محصول
- جنسیت مخاطب
- بازه سنی مخاطب
- کانال های ارتباطی
- گذشته شرکت
[/rockthemes_specialgridblock]