مدیریت زمان و هزینه

مدیریت زمان و هزینه پروژه

خدمات حوزه مدیریت زمان

 

  • تهیه برنامه زمـاني تفصـيلي واحـدهاي خدمات مشاوره، پيمانكـاران و فروشـندگان تجـهـيزات و سـاير
  • عوامل درگير در طرح و ايجـاد همـاهنگي بـين برنامه هاي آنها در چارچوب برنامه زماني كلي
  • بررسي و تاييد برنامه تأمين نيروي انساني و ماشين آلات پيمانكاران
  • مقايسـه عمليات انجـام شده با برنامه زمـاني، تحـليل علـل انحراف از برنامـه زماني، ارائـه راه حـل براي جبران آنها و انعكاس در برنامه تجديد نظر
  • تجديد نظـر و به هنگام كردن برنامه زمـاني تفصـیلی باتوجـه بـه پيشـرفت كـار و تغـییرات ایجـاد شـده براساس گزارش ها و تحليلهاي دریافتی
  • ارائه سیستم برنامه ریزی جهت مدیریت وکنترل مدارک و فرآیند های مهندسی و تدارکات کالا

خدمات مدیریت هزینه

  • تهیه صورت وضعیت های موقت انواع پیمان ها
  • كنترل تغيير مقادير كارها و مبالغ اضافي يا نقايص پيمان ها
  • تعيين مبلغ باقيمانده كارها در انتهاي هر سال و در مواقع مـورد نياز كارفرما
  • تطبيق تصميم هاي كارفرما با اسناد و مدارك پيمان مربوط و ابلاغ آنها براي اجرا
  • بررسي و تاييد قيمت هاي جديد
  • پيگيري برقراري انواع پوشش هـاي بيمـه اي لازم و رسـيدگي مسـائل بيمـه در صورت بروز خسارت
  • تهیه و رسيدگي به صورت حسابهاي قطعي پيمانكاران، فروشندگان تجهيزات و ساير عوامل
  • پیگیری مالی صورت ‌‌وضعیت‌‌ها از ذی‌‌حسابی کارفرما با همکاری امور مالی و دریافت چک
  • بررسی ابلاغیات مشاور وکارفرما مبنی بر کار یا آیتم جدید و برآورد تبعات مالی و زمانی مرتبط با کار